Voedingssupplementen voor voetballers

Voedingssupplementen voor voetballers

Voor voetballers in Breda kunnen voedingssupplementen ideaal zijn. Tijdens voetballen ren je heel veel. Een goede uithoudingsvermogen is dan een vereiste. Met een hulpmiddel kan je de uithoudingsvermogen vergroten. Zo kan een voetbalspeler nog langer op het veld rennen en oefenen. Dit kan ideaal zijn voor trainingen.

Waarom het verstandig is

Voetballers zijn lichamelijk intensief bezig. Tijdens een training trainen zij hun vaardigheden en uithoudingsvermogen. Omdat een voetballer niet alle aandacht aan zijn uithoudingsvermogen wil spenderen, kan hij een voedingssupplement overwegen. Hij is dan minder snel uitgeput en kan zo zijn aandacht richten op het trainen van de vaardigheden.

Creatine

Een geschikt voedingssupplement voor een voetballer kan creatine zijn. Door dit middel zal hij minder snel uitgeput zijn en kan hij de trainingen gemakkelijker aan. Zo kan het trainingsprogramma voor hem aan worden gepast of hij kan zich focussen op andere doelen, zoals het trainen van de vaardigheden.

Beta-alanine

Beta-aline is een veilig en effectief voedingssupplement in Breda. Dit middel kan vóór een training worden ingenomen. Het middel is het meest effectief bij een training die korter duurt dan vier minuten.
Beta-aline is een niet-essentieel aminozuur. Als hiervan dagelijks 3-6 gram wordt ingenomen, dan neemt daardoor geleidelijk de concentratie carsosine in de spieren toe. Carsosine neutraliseert melkzuur. Dat is een stof die vrijkomt als spieren zich samentrekken bij lichamelijke inspanning. Als spiervezels teveel melkzuur bevatten, stoppen ze met samentrekken. Hierdoor kan je last krijgen tijdens en training. Dit stofje stelt dat uit, daardoor kunnen sporters intensiever en langer trainen.

Whey proteine

Na een intensieve training kan er een proteïneshake worden gedronken. Zo’n shake kan worden ingenomen met water of melk, het zou nog lekkerder kunnen. Deze poeder kan je namelijk gewoon door een smoothie mixen. Het voordeel van deze keuze is dat een smoothie fruit bevat. Omdat fruit vol zit met vitamines en mineralen heb je twee vliegen in één klap.

Conclusie

Een voetballer is niet verplicht om voedingssupplementen te gebruiken. Voetballers in Breda zijn hier vrij in. Het nemen van deze supplementen kunnen voordelig zijn. Voetballers kunnen intensievere trainingen aan door een verbeterde uithoudingsvermogen. Na een training kunnen zij ook profijt hebben. Het is normaal om last te hebben van spierpijn omdat de spieren weer moeten herstellen. Voedingssupplementen kunnen voetballers in Breda helpen bij het herstel. Ze kunnen hiervoor proteïneshakes drinken. Die shakes bevatten eiwitten. Spieren hebben eiwitten nodig om te herstellen, daardoor zal spierpijn bij een voetballer worden verlicht.

Meer informatie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *